Комунальний
заклад
«Великосеверинівська ЗШ І- ІІІ ступенів, Позашкільний центр»
«Великосеверинівська ЗШ І- ІІІ ступенів, Позашкільний центр»
Учні 11 класу
Комунального закладу «Великосеверинівська ЗШ І ІІІ ступенів, Позашкільний центр» Великосеверинівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області
вул. Миру, 2а
село Велика Северинка,
Кіровоградський район,
Кіровоградська область
село Велика Северинка,
Кіровоградський район,
Кіровоградська область
27613
0990468295 –керівник Дубовий В.В.
e-mail: severinka@ukr.net
І.
Інформація про проект:
1. Соціальний навчальний проект «Несанкціоновані
смітники на території села Велика Северинка»
2. Виконавці проекту: учні 11 класу,
Керівник проекту: Дубовий В.В.
Керівник проекту: Дубовий В.В.
3. Діяльністю проекту охоплена територія села Велика
Северинка, Кіровоградського району, Кіровоградської області
4. Термін реалізації проекту: 2017-2018 навчальний рік
ІІ.
Опис проекту:
Мета даного проекту виявлення
несанкціонованих смітників, визначення їхніх географічних координат, з
нанесенням на карту села та їхній
вплив на навколишнє середовища
нашого села.
Актуальність проекту, на нашу думку, очевидна, адже
забруднення навколишнього середовище, це глобальна проблема сучасності, а щоб
зробити хоч невеликий внесок для покращення ситуації, потрібно розпочинати з
себе і своєї маленької батьківщини, тож ми розпочинаємо зі свого села.
Завдання:
ü виявити
несанкціоновані смітники на
території села,
ü
визначити географічні координат їх
розташування,
ü
нанести на карту села,
ü систематизувати
всі відомості про несанкціоновані смітники на території села, розробити лист звернення до органів місцевого
самоврядування щодо ліквідації несанкціонованих смітників.
ІІІ.
Опис діяльності
Алгоритм роботи над проектом:
– визначення теми, мети;
– формулювання завдань;
– формування груп;
– продумування ходу діяльності, варіантів дослідження;
– розподіл обов’язків;
– узагальнення результатів дослідження;
– підготовка презентації;
– презентація роботи;
– аналіз результатів та висновки.
– визначення теми, мети;
– формулювання завдань;
– формування груп;
– продумування ходу діяльності, варіантів дослідження;
– розподіл обов’язків;
– узагальнення результатів дослідження;
– підготовка презентації;
– презентація роботи;
– аналіз результатів та висновки.
ІV. Результати
реалізації проекту:
Провели
рейд, та визначили місця несанкціонованих смітників;
-
Визначили їх географічні координати;
-
Нанесли на карту села місця розташування
несанкціонованих смітників;
-
Визначили шкідливість смітників та вплив на екологію села Велика
-
Северинка
-
Розроблено лист-звернення до органів
місцевого самоврядування щодо ліквідації несанкціонованих смітників
Комментариев нет:
Отправить комментарий